Je důležité vědět nejen CO, JAK, ale hlavně PROČ. A že vše stojí na lidech
Atraktivní zaměstnavatel ví CO, JAK a hlavně PROČ. Ví, že vše stojí na lidech. Ví, že HR je srdcem i plícemi každé instituce.
Učím na Newton University a jsem moc ráda, že můžu svým předmětem „HR marketing a získávání talentů“ přidat ruku k dílu.
Máme za sebou semestr, který přinesl zajímavá témata a myšlenky:
💡 Nesnažte se prodat, ale vytvářejte chuť nakupovat.
💡 Vyvolávejte emoci přitažlivosti – studenti prozkoumali kariérní stránky a inzeráty jednotlivých firem a je zajímavé sledovat, kdy říkají „tohle by mě teda moc nezaujalo“.
💡 Nejvíce tetovanou značkou na světě je Harley Davidson. Znáte někoho, kdo má vytetovanou Niveu? Zajímavý úhel pohledu na „love brand“.
💡 Firemní kultura a hodnoty jsou důležitým pilířem pro současné, ale i potenciální zaměstnance. A nejde o to, vyvěsit si jen hesla na zeď.
💡 EVP jako odlišení a příslib (nejen) potenciálním zaměstnancům.
💡 Náborový proces nezačíná vystavením inzerátu a nekončí nástupním dnem.
Uzavírám rok s nádherným pocitem, že mám za sebou skvělé projekty, zajímavé kurzy a spoustu inspirativních setkání a vám všem děkuji, že jste byli součástí.